Dag 1 - Presentera mig själv

Tänkte att eftersom inte alla känner mig,så ska ni få veta mer om mig i 30 dagar! :)
♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mitt syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första riktiga kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bra.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – 10 låtar jag gillar.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina kläder.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.
Dag 1 - Presentera mig själv
Jag heter Clara Anna Lidgren,och är 11 år,men jag fyller 12 på fredag. Jag föddes den 4 februari 1999.
Jag har medel långt blond/brunt hår. Jag är väldigt lång för mig ålder,haha. Jag är faktiskt 165 cm lång. Hihi!
Jag älskar musik. Jag kan helt enkelt inte leva utan musik. Jag älskar också att sjunga,men jag vet inte riktigt om jag är så bra på det. Mina vänner säger det,men jag tycker att jag sjunger som en kratta,haha.
Jag bor i Södertälje. Om det var så nödvändigt för dig att veta,vet jag inte riktigt. Jag går på en skola i Östertälje,och den heter Vittra östertälje. Jag har gått på Brunnsängskolan också,eftersom att jag bor i Brunnsängshage. Men jag bytte,för Brunnsängskolan var inte så bra (för mig). Min åsikt följer så här:
Vittra är mycket bättre än Brunnsängskolan. Men det är bara min åsikt!
Hur som helst,nu har jag presenterat mig.
Hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0